آخرین آمار رسمی کرونا در ایران و جهان | آمریکا کانون اول کرونا در دنیا شد | فوتی‌های ایران چقدر شدند
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4440
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23277
بازدید ماه : 197666
بازدید کل : 1609345
تعداد مطالب : 16946
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : دو شنبه 9 / 1 / 1399

کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، با ارائه آمار روزانه کووید ۱۹ در ایران گفت: «بر اساس یافته‌های قطعی آزمایشگاهی و از ظهر دیروز تا امروز، ۲۹۲۶ بیمار جدید در کشور شناسایی شدند و در مجموع، تعداد بیماران مبتلا شده به کووید۱۹ در کشور تا ۸ فروردین ۱۳۹۹ در کشور به ۳۲ هزار و ۳۳۲ مورد افزایش یافت.» وی همچنین تاکید کرد که تاکنون ۱۱ هزار ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. جهانپور در عین حال وضعیت ۲ هزار و ۸۹۳ نفر از بیماران را بحرانی توصیف کرد.

«یورونیوز»‌ آخرین آمار و اخبار مربوط به شیوع بیماری کرونا در جهان در روز جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹، ۲۷مارس ۲۰۲۰ میلادی را منتشر کرده که در ادامه می‌خوانید.

آمریکا تا این زمان با ۹۶ هزار و ۹۶۸ مبتلا و یک‌هزار و ۳۸۴ فوتی در صدر جدول کشورهای کانون کرونا قرار دارد. چین با ۸۱ هزار و ۳۴۰ مورد ابتلا به لحاظ شمار مبتلایان در جایگاه دوم است. کرونا در چین تا امروز ۳ هزار و ۲۹۲ قربانی گرفته است.

ایتالیا نیز ۸۶ هزار و ۴۹۸ مبتلا و ۹ هزار و ۱۳۴ فوتی دارد. در اسپانیا تاکنون ۴ هزار و ۹۳۴ نفر بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده و ۶۴ هزار و ۵۹ نفر به این بیماری دچار شده‌اند.اسپانیا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵۰۰ مورد فوتی جدید را ثبت کرد.

آمار مبتلایان در آلمان ۴۹ هزار و ۳۴۴ نفر و مجموع جان‌باختگان ۳۰۴ نفر است. شمار کل جان‌باختگان کرونا در ایران در روز جمعه به ۲ هزار و ۳۷۸ نفر و مبتلایان قطعی به ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر رسید. در فرانسه تاکنون هزار و ۶۹۶ تن از کرونا جان باخته و ۲۹ هزار و ۱۵۵ نفر به آن دچار شده‌اند. آمار کلی بریتانیا نیز شامل ۷۵۹ فوتی و ۱۴ هزار و ۵۷۹ مبتلاست.

کد خبر 495921

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط:
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی